11 oktober, 2006



Rune Boy
Hørte rykter om at enkelte, savnet bilder av rune innpå her, så for å møte disse ønsker, har jeg lagt ut et bilde av min kjære Rune Boy. Rune har for tiden startet å gå en del (noe uvant), hjelper mye med å levere og hente Benjamin i barnehage. Takker han masse for det, for da kan jeg sitte på kontoret å gjøre masse skolearbeid...det trengs nå i det siste året. Ellers så spilles det litt Yatzi her, stemmer, Yatzi ja...har fast rutine på det før vi legger oss, og som vanlig er det et stort konkurranse innstinkt mellom oss.

7 kommentarer:

Anonym sa...

der var jo Runi man onlain å jo.. fikk fiksa gassen i dag;D og fikk baksmell på arbeidet vi sku vise i dag, we better work harder;D hehe
Ellers håper eg alt e vell ;)

Anonym sa...

D får´n si!!
Joffa in da house :-)

holm78 sa...

det er mulig å skrive nederst hvem det er fra!

Anonym sa...

Jasså, folk har spurt etter flere bilder av Rune? Skjønner jeg ikke noe av. Jeg stemmer for mindre bilder av det trynet der asså...
von Iben

Anonym sa...

Ja til mindre bilder av Runiss...
Dårlig taper er han oxå...
For det vet jeg.......

Faxe

Anonym sa...

Hehehe.... fy fa.. for et ekkelt syn! Mindre bilder av Rune sier jeg, mere ab christine og benjamin;) Neida Runr (brune), legg ut noen av "conehead" også!
hehe...

Anonym sa...

Frekk bart. Ble dette bildet tatt før eller etter bildet i badekaret?