06 oktober, 2006







På plass i Middlesbrough
Da har vi endelig kommet oss til rette her nede i England. Har snart vært her ei uke nå, og vi trives godt alle tre. Både jeg og Rune er nok enig i at det var uvant her nede, siden alt er litt på feil side. Om jeg hadde skullet tatt bussen første dagen, hadde jeg nok endt opp i helt feil retning. Til og med rulletrappene går motsatt her, men som sagt, nå er vi inn i rytmen, og håndterer det meste ok.
Men vi ser oss fortsatt gått om når vi skal krysse gaten, er litt vanskelig å se hvor trafikken faktisk kommer fra.

Vi har flyttet inn i et typisk 2 etasjes engelsk hus i brun murstein, med en sjarmerende liten mini hage flekk på rundt 1*1 meter. Koselig plass. Siden det er ett hus, har vi mye plass til de som vil måtte ta seg en svipptur innom en gang.

Benjamin har begynt i barnehagen for fullt nå, og har så vidt begynt å lære seg noen små engelske gloser som yes, no og by..Rune har blitt frisk fra en periode med bronkitt, så snart er det mulighet for en liten snekker jobb til han her nede også. Jeg har såvidt startet skolen, og trives godt foreløpig, selv om vi ikke har hadd så mye å gjøre der enda. Ser ut til at det kommer til å bli et hektisk år med mye utfordringer, noe som er utrolig spennende.








4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei hei =9 så fint det var der dere bodde da.. Ååh, så stor benjamin har blitt ... savner dere alle 3 helt sinnsykt nå.. bestemt meg for å besøke dere litt utpå nyåret!! kan ikke vente... haha, koselige søskenbarnet inviterer seg selv.. Vi fra Østlandet er frekke:P jeg går på skolen, og jobber å sliiiter. flyttet i egen leilighet midt i byen i hønefoss.. kjempe deiiiilig :D Hilse ALLE masse.. savner dere triio snååålingene ;)

Anonym sa...

Hilsen line!

Anonym sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

holm78 sa...

Her har vi det bra ja.Blir kjempe koselig med besøk av deg. Håper virkelig du kommer.Koster ca. 600 tur/retur fra Oslo.Fint at du har fått deg leilighet.