18 oktober, 2006


Klipp, lim og research......og mye mer...
Ja, nå har jeg sittet dag inn og dag ut med denne researchen som skal være klar til i morgen. Har hadd tre firma som vi skulle gjøre research for. Har sittet hele dagen, og kvelden hver dag ei uke nå, så da er det bare å vente spent på om det er bra nok for læreren denne gangen. Er utrolig mye å gjøre på skolen, var å snakket med en annen faglærer i går, så nå har jeg funnet ut hva jeg skal skrive 5000 ord om i min dissertation..ikke nok med det, men må skrive det første kapittel på 1500 på de neste to ukene. Skal skrive om swiss mocernism..hmm, må nok lese litt research til denne oppgaven også ja. Er så mye skolearbeid at jeg nesten ikke tilbringer noe tid med guttene mine, håper ting vil roe seg litt etterhvert, tviler på det men...

Håper ellers alt står bra til med dere der hjemme i nord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så flink:):)
Så fint å høre at dere koser dere:)
Her i Trondheim skjer det ikke noe nytt bortsett fra at det begynner og bli KALDT!!!!!
Gleder meg til jula...Blir koselig å samle alle sammen igjen:)
Klem Beate

Benedikte sa...

Hei!
Bra dåke står på der ende og har det fint. Eg kjem på besøk i desember så no kan dåke gle dåke.
Og her i Trondheim er det kaldt, det kan eg skrive under på, kjøpte hue og votter i går, og åt pepperkaker.. heh

Lenge leve Noroff:p
Moff