20 oktober, 2006


Parat for Hallowen
Ikke lenge til Halloween nå, å siden Benjamin fikk med seg lappe fra barnehagen om at de var velkomne til å ta med seg antrekk til anledningen, kom Rune hjem fra butikken med et aldri så lite skremmende kostyme. Kanskje litt i skremmende laget for en barnehage, men er det Halloween så er det Halloween. Det er jo tross alt Benjamin sin første feiring av denne dagen, så da må han slå til. Det er noen jenter her i gata som kommer å ringer på for å trille tur med Benjamin (litt stor til det) men han synes det bare er helt fin fint med mye oppmerksomhet, uansett, så tenkte vi å spørre om de ville ta han med på en runde når dagen kommer, så vi får fyllt opp skapene med litt snop..alltid kjekt det vettu.


Ellers så går no skolen sin vante gang, har bestemt meg for hvilken oppgave jeg skal lage, og det ble summer show, og i den skal jeg lage forslag til plaka og div
som skal brukes for å promentere utstillingen ved avslutningen av dette året. Skal bli spennende det ja, har også såvidt begynt å skrive å lese til den ufattelige laaange dissertation på 5000 ord, så ser ikke ut som arbeidet minker nei nå skal jeg snart ta meg en pause, så jeg får tatt en runde Yatzy før jeg skal lage hjemmelaget hamburger til guttene mine, må kose oss litt nå når det er helg:)


Eller så vil jeg bare si det er utrolig hyggelig med alle komentarene som blir skrevet!! Fortsett sånn, gir mer skriveglede for meg:) God helg alle sammen, å husk, vær snill, så kanskje kommer nissen..

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe;) artig maske dåeh.. vi må vell handle inn litt gåtteri vi også..horene kommer vell bankene på døren min, hehe, e vell sikkert penger de vil ha da..
hehe, eller kanskje Aina kan spandere et shott på dem :D hehe

kos det ;)

Anonym sa...

Då e lenkene på plass, så alle foreldre og beskjente.. no har dåkk ikkje noe unskjyldning for å ikkje vite kor..

Christine ,Runie, og Bejam'en har et flott hus med stoooor plass!

Christine sa...

:) takk for hjelpa da Øyvind boy..jau, nå må trønderne dra seg i barten å ta turen hit ja:)

Anonym sa...

Hallai folkens.Det ser ut til at dere har det bra der nede......Vi på Ilsvikøra har det optimalt bra +.
Har det blitt litt jobbings på latsabben da??
;-))

Forza RBK