23 januar, 2007

Rikskjendis Rune

Ja, det stemmer! Rune og Øyvind ble intervjuet av den lokale avisa her i Middlesbrough. Om strøm og strømsparing. Og tror du ikke gutten har lyget på seg en student tittel..he he...neida, artig det da. Har mast på meg ei uke nå om legge det ut på bloggen, så nå fikk jeg endelig litt tid, etter ei hard uke med mye lesing å skriving. Så nå kjære Rune, er du publisert:)

Som sagt har det vært ei hard uke, å den nye er nok ikke det fnugg bedre. Hadde møte med læreren om den skrive oppgaven på 5000 ord i dag, gikk fint det, men har noen 1000 ord igjen før den skal leveres neste fredag. Men den gode nyheten er at da blir jeg ferdig med den til vi får besøk, og får god tid til å nyte det koselige besøket av Morthen og Ailin, vi gleder oss:)

Da får sikkert Rune og Benjamin sett litt mer til meg å, siden jeg har bodd på biblioteket hele uke uke, takk Rune, for at du er her å hjelper meg, hadde aldri klart dette uten deg kjære!

Men da skal jeg begynne å jobbe litt igjen, phuff, så håper jeg alle der i trønder nord har det fint, å husk! Ikke skli på isen å brekk lårbeinet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan tenke meg at det er svært travelt ja, men med Rune som tar seg av intervjuene så går det vel fint! Lykke til med arbeidet, kjekt å se at dere har det bra alle sammen, og Benjamin får kanskje litt mere snø, hvem vet.
Hilsen Øyvinds mor

Andrew sa...

hehey kjendis , dette her var overraskende! hehe, neida, menne.. det varma hjerte i dag då du sa det gikk bra hos Paul, godt han kunne komme med non gode ord og motiverende ting, det tror eg vi alle trengte :)

Anonym sa...

Ja det var itj mye snø, da sku dokk ha vært her i Trondheim. Vi snør ned. Drar til London i morra så da blir det vel mer vårstemning for noen dager. Hadde æ hatt litt lenger opphold der sku æ ha tatt toget til dokker, men d blir itj tid. Ha en fortsatt fin uke alle sammen. Klem fra mamma (tilChristine)

Anonym sa...

Det ække muuulig for en pr-kåt spirrevipp.......

Anonym sa...

HAHAHAHA Rune:) Du stikk deg fram!!! Liksomstudenten;) Thailand e topp!!!!

Aina sa...

syns da e på høg tid at du oppdatere no!!!! at Rune e rikskjendis og liksomstudent e gammalt nytt.. haha..