20 november, 2006

Suportersjokk...


I helgen hadde vi som sagt besøk av en kollega av Rune og Ole, Josh, å han er en seriøs og ivrig supporter av Liverpool, så da vi skulle på kampen på lørdag, var vi alle kledd opp i supporterutstyr. Alle utenom Josh hadde på seg Middlesbrough klær. Josh hadde kjøpt seg ny skjorte for anledningen å greier, men når vi kom opp til stadion, å sto inne i lobbyen å tok en øl, kom det vakter bort til han å sa at han burde ta igjen jakka, og snu lua...for sikkerhets skyld...snakk om sjokk hehe...vet at for de her i England er fotball utrolig viktig, en religion, men stakkar Josh måtte derfor "gjemme" bort alt som hadde med liverpool å gjøre. Så vi stod no der enda ei stund siden kampen ikke begynte med en gang, å da kom det bort enda en vakt faktisk, han sa han hadde fått klager, for du skjønner skjorta hang 5 cm under jakka hans, å du kunne se 2 cm opp i halsen...så da var det bare å gjemme seg enda mere...stakkar..


Ja ja, så begynte no kampen, å vi fikk jo stor sjokk da vi skulle finne plassene våre, satt rett siden av gressmatta, kunne nesten ta på spillerne, så det var stas for oss alle, Benjamin var engasjert han også. Kampen i seg selv var litt kjedelig, siden det ikke ble noen mål, Benjamin sovnet faktisk 10 min før pause...men det var en opplevelse å være på kamp i England, å vi skal nok komme oss på flere kamper etterhvert.


Så nå er helga over, å jeg skal sitte å skrive skolearbeid i hele dag, så jeg kan levere til sjekk hos læreren i morgen, så håper jeg at jeg blir ferdig til familyen kommer på torsdagen...gleder oss:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se her ja.. Ækte FÆÆÆNS :D hehe
Stå på gutta, håpe det var gode opplevelser!

og skummelt med det derre episoden med vaktene asa:O

Anonym sa...

Korr er badehåndklebildan hen da????


2 nakne gutter liggende sammen på et badehåndkle er ikke daglikost for de fleste ,tenker jeg.......


hø hø hø