15 november, 2006

Dagene går


ja, så var det onsdag igjen...har vært på trening med Aina kl halv ti i morgest, så sporty jenter vi er blitt:)...ellers har jeg blitt introdusert for poker på nett, litt hekta...men bare med lekepenger, og jeg er ikke alene med det...Ole å Rune er flittige brukere også..Snart er det helg, å da skal vi på fotballkamp å se Liverpool. å det gleder vi oss alle til. Kommer faktisk en type til hit på besøk, har vært trofast tilhenger av laget, så det ville han ha med seg. Ellers så har Benjamin blitt frisk...å det er fortsatt mye å gjøre på skolen, men godt å være ferdig med den ene store i hvertfall. Å så gleder vi oss til mamsen, papsen og alex kommer om ei uke (norsk sjokkis tas i mot med takk) ...skal prøve å gjøre ferdig mye skolearbeid denne uka, så jeg har helt fri til dere kommer!!

2 kommentarer:

Aina sa...

sjå der ja.. hehe.. itte oppdrag frå meg å øyvinden.. fekk nåke nytt å lesa på :) :)

jeje.. me gjekk ikkje på kinoen før i hal 9 tia. for me blei sittande å sjå på film her heima og. so lite me skulearbeid i kveld.. uff.. får ta meg kraftig sammen i måro. men e so lett å la ver :P hehe..

god natt .. stikke i køyen no.. see ya

Anonym sa...

Det blir nok litt norsk sjokolade i kofferten. Vi gleder oss kjempemasse vi også.D e bra Christine at du gjør unna litt skolearb. no sånn at du kan ta fri når vi kommer. Du må legg opp ei shoppingrute, har litt gammelpæng a ska bruke. Ha en flott dag.
Mamsen