21 mars, 2007

Gjestfrihet

På torsdagen fikk vi besøk av Tor, pappaen til Benjamin, å for at de to skulle få ha litt tid alene, flyttet jeg å Rune ut av huset.

Siden lommeboken begynner å synge på siste verset, fikk vi komme inn i varmen til Øyvind og Aina...TUSEN TAKK!!
Stakkar Øyvind, han har no vært så snill å lånt bort senga si til oss, så stakkaren har måttet ligge på en ganske så ukomfortabel klippan sofa fra Ikea. I kveld skal vi flytte hjem igjen, men takker for et trivelig opphold:)
Begynner å nærme seg slutten av final project, å i går var det siste tutorial med læreren. Kjenner stresset begynner å komme nå ja, med bare dager igjen til innlevering. Men akk så godt det skal bli når jeg er ferdig!!
Skal prøve å finne igjen bildene som jeg slettet, fra den pikniken vi var på for to uker siden, så bestemor får se:)

5 kommentarer:

Aina sa...

du veit... ingen årsak.. arti me besøk.. hehe ;)

Anonym sa...

så koslig atte :) også fikk vi brukt salong bordet til noe fornuftig for en gang skyld :D hehehe

Anonym sa...

Ja dokk e heldig som har sånne gode venner som stiller opp, dæm må dokk ta vare på. Vi i Tr.heim har no starta nedtellinga til vi kommer, gleder oss masse. Klem fra mamsen i Tr.heim.

Vegard sa...

Heey! klippan sofaen ha me i australia og! sånn ca alle studenta her nede ha dan :)

Benedikte sa...

der det er hjerterom er det husrom veit du. Eg har jo sjølv bodd hos aina og øyvind. og dei tok veldig godt hand om meg. lett!

håpe du står på med skulen og gjer oss alle stolte;)